Ingen...

Motivation att skriva blogg de senaste dagarna. Har inte känt mig helt 100 men igår fick jag i alla fall sova ut tillsammans med Edwin på armen. Mys varning!

Men i tisdags var jag på Blomstra. Lotta var där då igen. Edwin vart lite blyg för första gången och började gråta så fort han fick syn på någon. Annars så har han alltid varit så glad och framåt när det gäller nytt folk. Men efter en stund gick det bättre.

Det är ju riktigt kallt ute just nu. -25 grader har vi haft. Härom dagen då jag gick upp så hade vi 17 grader inne eftersom att luftvärme pumpen hade lagt av. Men det har förvånat mig att den fungerat så bra ändå eftersom att det sägs att den klarar mest bara till -10. Så det var bara att slå på el-elementen och göra en brasa så fort jag kom upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar