Jobbigt

Just nu så går jag i motvind känns det som. Men ängel sa idag att jag ska tänka posivit jag ska försöka men det är inte alltid så lätt! Skulle behöva ventilera lite känns det som. Men i vanlig ordling så får jag vänta tills den 22/1 då vi ska träffa Sara igen!

Åh igår alltså, Helt underbart! I en annan del av Köping börjat på tv:n. De är ju så härliga att se deras lycka i livet. Linda som vill gifta sig, Mats som önskar att han ska klara körkortet. Åh sen Tobbe han är bara en go prick i sig. Micke ser man inte så mycket av. Nu har även en ny kille flyttat in på gruppboendet men mitt minne är inte i så god form så kommer dock inte ihåg hans namn.


Följ gänget du med på söndagar kl. 20:30 TV4


Såg precis reklam för att en ny särsong ska börja med Familjen Annorlunda. Härliga familjer med många barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar