Ojoj

Usch vilken dag det har varit.

Först till blomstra. Edwin var inte alls så social där. Han var först lite grinig och sedan hungrig så han fick mat efter det så somnade han i "pölen" och sov tills vi skulle åka hem. Min handläggare var tydligen sjuk så fick umgås med de andra istället. Men det gick bra det med!

Efter det så åkte vi till mat öppet för att hämta mitt paket. Äntligen har den kommit min nya dator. En rosa mini dator helt underbar. Är så glad för den!

När Henrik kom hem så åkte vi till stan igen för att fixa de sista julklapparna. Man var ju inte ensam direkt men det gick fort ändå. Bättre än vad jag trodde.

Vi vart inbjudna till mina svärföräldrar på fika när vi kom hem. Edwin fick en tidig julklapp. En skallra jättefin. Resten av klapparna får han när vi kommer hem igen.

Det där med packningen för O-hamn gick lite sis så där idag. Men har i alla fall lagt fram på köksbordet det mesta som ska med.

Nu väntar kudden för lite gos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar